Організація обліку реалізації готової продукції, товарів і послуг
05.12.2010, 03:42
Організація обліку реалізації готової продукції, товарів і послуг
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи організації обліку реалізації готової продукції, товарів і послуг 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції 5 1.2. Огляд нормативно-правової бази та сучасної економічної літератури з питань обліку реалізації продукції 7 1.3. Коротка характеристика підприємства та його облікової політики 13 РОЗДІЛ 2. Особливості організації обліку реалізації продукції ТОВ «Браун» 17 2.1. Документальне оформлення відвантаження та реалізації продукції 17 2.2. Організація аналітичного обліку реалізації продукції та витрат на її виробництво 19 2.3. Методика синтетичного обліку реалізації продукції та порядок списання витрат на її виробництво 26 РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо подальшої комп’ютерізації обліку реалізації продукції на підприємстві 31 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 42